Monday 27 February 2012

Cabaran, Ujian dan Ganjaran

Assalamualaikum..,
perghh!! agak muslimah intro gua hari ini. sedar tak sedar dah 4 juta kurun gua tak update blog. Memang bukan blogger sejati betul.
Gua tak mau merapap berjela-jela. Gua straight to the point je.
Di pengakhiran 2011 memang banyak suka duka yang aku lalui. Bermula dengan kisah tragis gangguan pihak ketiga yang menyebabkan gua dgn buah hati bergaduh teruk. Nyaris kecundang mahligai bahagia. Kemudian diserikan pulak dengan majlis pertunangan gua dgn buah hati gua. Dah bahagia aman makmur damai sentosa, tiba-tiba badai datang melanda. Biasa lah... Lautan mana yang tak bergelora? Bumi mana yang tak ditimpa hujan? Sekarang gua sedang menghitung hari menunggu hari bahagia bersama tunang tercinta. Lambat lagi. Bulan 8 nun.
Kat sini gua selitkan beberapa keping gambar kurang menarik di hari pertunangan gua.
mempromosikan buah-buahan tempatan

Jangan tangkap kami. kami x buat ape2 pn. 





No comments:

Post a Comment

Kutuk la.. Kutuk.. Dosa Tanggung sendiri